Top Antivirusi Gratuiti 2015


Din cate am observat, avand in vedere faptul ca am mai discutat si am avut ocazia sa mai umblu pe pc-ul multor persoane, in Romania la capitolul cei mai folositi antivirusi gratuiti am observat clasamentul:

1.Avast Fee Antivirus

2.Avira Free Antivirus

3.Bitdefender Free Antivirus

4.Avg Free Antivirus

5.360 Total Security

6. S.a.m.d

Programele antivirus gratuite sunt destul de eficiente, eu nu prea dau bani pe solutii de securitate, momentan folosesc Bitdefender Internet Security 2015, pe care l-am gasit la o promotie, oricum cam toate solutiile antivirus complete le gasiti macar o data pe an la promotii.

Am avut instalate pe pc. si programe antivirus gratuite cum ar fi: Avira( preferatul meu), Avast, Microseft Security Essentials si nu am avut probleme. Cand am un antivirus gratuit deobicei mai folosesc si Malwarebytes versiunea gratuita cu care mai scanez pc-ul ocazional si pe care eu o recomand tuturor.

Pote voi face si un clasament antivirus mobil, deocamdata imi mai trebuiesc date.

Astept parerile dvs.

PS. Cel mai folosit antivirus cu bani am observat ca  este Bitdefender Internet Security, o fi din cauza ca sunt multe promotii, dar lasand asta la oparte ,este o solutie buna totusi.

2 Responses to Top Antivirusi Gratuiti 2015

  1. Ion says:

    Da. Aspectul de azi al paginii mi se pare foarte frumos și: lizibil, vizibil, ușor observabil, tonic/vesel.

