IM-Magic Partition Resizer Pro – Promotie


partiton Magic IM-Magic Partition Resizer Pro este un program foarte bun cu care puteti sa extindeti spațiul partiției C,   fără să reformatați hard disk-ul, fără reinstalarea sistemului și fără să trebuiască să mutați date dintr-un loc în altul. Programul functioneaza si pe Windows 8.

Descarcare gratuita astazi de aici

10 Responses to IM-Magic Partition Resizer Pro – Promotie

  1. mcjohn says:

    Dragă Iulia
    Dacă ştii cumva, un program, progrămel deştept care să facă o copie backup a “C “-ului cu toate programele acestea minune, ce nu pot fi instalate decît o singură dată …
    După instalarea lor să le fac o copie a C-ului pe un CD RW şi arunci cînd burlesc PC-ul , după formatare, să pot restaura programele fară să mai aştept 6 luni pînă mai prind o promoţie …. !
    … ţi-aş fi recunoscător !

    • Acronis True Image e cel mai bun dar costa,majoritatea care fac asta costa, de aia e bine cand apar promotii. Mai este si Paragon Backup & Recovery 2013 detalii aicigratuit link aici

      • mcjohn says:

        Mulțumesc mult !
        Este exact ceea ce-mi doream !
        Si eu cum as putea sa-ti mulțumesc, (dator iți rămân oricum) !
        Pai … La multi ani de Mos Nicolae !
        Si sa ai cizmulitele pline cu cadouri !
        Asa cum oferi sa si primești in schimb , mulțumiri si felicitări de la cei ce-ti folosesc link-urile !
        La revedere !

        PS. Am folosit celalalt link ptr download , sper sa fie același lucru (Softpedia).

  2. Rocky says:

    Cel mai simplu si in acelasi timp foarte bun program pentru backup este Keriver 1.http://keriver.com/oneclick_free.html eu al folosesc si e foarte bun plus ca nu necesita prea multe cunostinte de calculator

  3. mcjohn says:

    Aşteptăm !

    • mcjohn says:

      Am uitat, am făcut o copie unui CD (protejat) , cu acest prog de backup ” Paragon Backup & Recovery” .
      Filmul copiat nu are imagine 😦 !
      Stau eu şi mă gîndesc, cînd voi face copie acestor programe “promoţie, azi ” ce şanse sînt ptr ca ele să funcţioneze după “restore backup “?

  4. mcjohn says:

    Cer scuze ptr confuzia ce a rezultat !
    Cineva mi-a împrumutat un DVD, cu un film de animație ptr cel mic ! Avea subtitrare in Lb Romana . Acelui CD (DVD_ului) i-am făcut eu copie. Iar filmul nu are imagine !!!
    Scuze !

