EaseUS Partition Manager Free Edition 9.2.2


EaseUs partition manager free editinEaseUs Partition este un program foarte bun,  pe care eu il folosesc,  care ajuta la partiționare și administrare al hard disk-ului. […]Vă permite să extindeți partiția, în special partiția sistemului, puteți rezolva problema spațiului prea mic de pe hard disk, etc.

Programul  redimensionează, formateaza, sterge, creeaza, ascunde partitiile, conversie partitie primara la logica si invers, defragmentare. Cerinte de sistem: Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 /8. Descarcare gratuita de aici

5 Responses to EaseUS Partition Manager Free Edition 9.2.2

  1. McJohn says:

    De cind astept promotia asta !
    Am pierdut toate datele de pe un HDD atunci cind am Facut CD-ul cu Sardu.
    Am incercat eu citeva programe de recuperat dar mai rau l-am bulit . Poate acum am mai mult noroc !
    Multumesc ! La revedere !

    • nu e promotie, e varianta gratuita.

      • Mcjohn says:

        Am văzut !
        Comentariul l-am adăugat înainte de a vizita link-ul .
        Este doar praf in ochi !!! Ţeapă !
        Am descărcat aplicaţia , am încercat să recuperez ceva însă nu merge nimic ! Poţi recupera fişiere pînă la 1 Gb. Ce depăşeşte … trebuie cumpărat !
        Am pierdut 3 ore şi ceva de mi-a scanat hardul , mi-a găsit partiţiile pierdute , după care mă întreabă dacă o fac din primară logică , dacă-i fac backup , dacă vreau să recuperez 1 Gb …etc , numai partiţia nu o pot recupera .
        Am urmat nişte link-ul şi am ajuns intr-un loc unde îmi cerea 70 de $ parcă ptr a putea să recuperez “gratis” partiţia !
        Ptr utilizatorii caznici e free ! E ŢEAPĂ ! Timp pierdut aiurea .
        Acum un an cu varianta “EASEUS Partition Recovery 5.0.1” am putut recupera tot hardul , dar acum … a înţărcat bălaia !
        La revedere !

      • Eu folossc varianta free, bine nu pentru recuperat.

      • Mcjohn says:

        Am înţeles .

