Cubby


cubbyCubby este un serviciu de gazduire cloud, permite sincronizarea fisierelor de pe mai multe computere, de exemplu de acasa si de la serviciu, asemanator Dropbox, SugarSync sau SkyDrive dar cu mai mult spatiu de stocare online de 5 Gb la start, în loc de 2Gb în cazul Dropbox, şi 1 Gb bonus la fiecare invitatie trimisă şi acceptată, în loc de 500Mb Dropbox.

Nu stiam de Cubby, am aflat in curand de el de la un cititor, astept parerile voastre.

Detalii aici

2 Responses to Cubby

  1. Adrian Pusca says:

    Util. Incep se apara tot mai multe servicii de acest tip si asta nu e rau.

  2. N-am auzit pana acum serviciul asta. Eu folosesc box.com (75gb) si Mega (50gb). Mai am cont pe Ubuntu One si DropBox. UbuntuO il folosesc pentru fisiere marunte.. imi e foarte la indemana cand trec pe alte versiuni Ubuntu.

