Privacy Guardian 5.0.1 269


Privacy Guardian este un program foarte bun de la  care sterge complet toate urmele  activităţii on-line  de pe computer, inclusiv cache, cookie-uri, index. si istoric.[…] Şterge definitiv conţinutul recycle bin, fişiere temporare si mai multe urme ale activităţii pe PC. Sterge fisierele inutile cu ajutorul “Department of Defense standard”  definitiv. Restaurează spaţiu  pe hard- disk şi îmbunătăţeşte performanţele sistemului. Este un program uşor de utilizat si nu consuma multe resurse si merge si pe Windows 8 .Ca sa obtineti licenta gratuita  trebuie sa va inregistrati aici .

3 Responses to Privacy Guardian 5.0.1 269

  1. Mcjohn says:

    Am nevoie de ajutor din nou !
    Intimpin dificultăţi cu Pc-ul !
    Fişierele de tip “exe” din PC au devenit incompatibile cu windows-ul cu care au rulat săpt trecută .
    Nu acceptă instalarea antivirușilor (nici descărcarea lor).
    Am reuşit instalarea lui MalwareByte . Mi-a găsit 25 de cărăbuşi !
    Fiecare partiţie are cîte un fişier “Malware.Packer.exe” ce nu poate fi înlăturat !
    Dacă caut “Karspersky”, găseşte … n rezultate . Dar dacă vreau să merg la adresa “www.Karspersky.com” , acea pagină nu o mai deschide ! (Sau Avira…etc).
    Pînă ieri nu am intimplat problema aceasta .
    Rog ajutor !

    • Incearca dr webcureit sau altceva , dupa descarcare , pe un alt pc la un amic , il pui pe un stik schimba denumirea sa nu aiba legatura cu antivirusii (nume ca:bunica, mama ,tata….etc}pui stik-ul la pc-ul tau si apoi ruleaza-l.Orice alta solutie de dezinfectare se ruleaza dupa ce se schimba numele.Sau alt rescue cd , il descarci de la un amic , arzi cd-ul tot la alt pc si il folosesti usor.

      • Mcjohn says:

        Cîtă dreptate ai !
        Cum de nu mi-a trecut prin cap ? De aceea nu puteam accesa nici un antivirus !
        Eu. il descărcam , dat apoi devenea “fişier nerecunoscut ” !
        Mulţumesc mult !
        Le descarc tot de la mine . Am 2 HDD-uri. Unul l-am ras , am şters tot de pe el , l-am format , dar antivirusul era tot pe el ! Acum trebuie să o iau de la capăt . Cred. că am instalat de 5 ori windows-ul de ieri pînă. azi .
        Mulţumesc mult !

