5 Programe Gratuite Marca Ashampoo


img2FileAshampoo ofera iar 5 produse utile si gratuite:  Ashampoo
Photo Commander 9; AshampooSnap 5; Ashampoo SlideshowStudio 2012; AshampooWinOptimizer 2012 Ashampoo […]Burning Studio 2012 pe care eu il folosesc

Aceste programe sunt foarte bune si cred ca merita sa le incercati si mai ales Ashampoo Burning Studio 2012 pe care eu il folosesc.

Ca sa  descarcati aceste programe intrati pe pagina promotionala  aici .

One Response to 5 Programe Gratuite Marca Ashampoo

  1. McJohn says:

    Mulțumesc , am descarcat 3 din 5 !
    Inscriptorul de CD nu mi-a plăcut !
    Poate versiunea noua va fi mai buna ! 2012 Are unu poate chiar mai multe defecte !
    Am încercat sa fac CD-uri din mai multe sesiuni ,dar am stricat câteva CD-uri ! A treia sesiune DVD-ul nu o vede ! Pe calculator o vad totuși ! Am mai stricat câteva CD-uri RW , de la Verbatim ! Ori ele erau de rahat ori inscriptorul e varza !
    Uneori reușeam sa le scriu a doua oara . Dupa ce ștergeam o sesiune nu-l mai recunoștea , îl învârtea și 15 min și tot îmi spunea ca unitatea e goala , sau calculatorul nu mai executa nici o comanda până nu scoteam CD-ul!

