Glary Utilities Pro-Promotie pe 24 Decembrie


Glary Utilities Pro reprezintă o utilitate completă, redutabilă şi de top concepută pentru a accelera, administra şi proteja computerul Dvs[…]. Optimizează performanţa computerului dvs., rezolvă eventualele probleme, vă protejează confidenţialitatea datelor şi vă ajută să personalizaţi sistemul în funcţie de nevoile personale.
Caracteristici cheie:

Administrare automată în fundal;
Opţimizează, curăţă şi accelerează viteza sistemului Windows;
Vă protejează confidenţialitatea datelor personale;
Blochează spyware, troiani, adware, etc.;
Repară diverse erori apărute în aplicaţii;
Interfaţă simplă;
Şi multe alte opţiuni . Descarcare gratuita pe data de 24 Decembrie de aici

5 Responses to Glary Utilities Pro-Promotie pe 24 Decembrie

  1. McJohn says:

    Am vizitat link-ul dar am primit acest răspuns !
    “Ne pare rău, acest chilipir nu a început încă.”
    Probabil ca trebuie sa memorez pagina și sa o vizitez pe 24 , atunci când va fi unda verde la descarcat !

  2. McJohn says:

    Ok . Multumesc !
    Mai vreau sa te rog ceva , Mi-ai trimis nu de mult un program de șters toolbar-uri . Il folosesc cel putin o data pe luna . Acum ma siciie un toolbar de la Babilon . Nu-l găsesc nici la programe instalate , nici în setările browserului , nu știu pe unde s-a instalat . Ai vreo idee cum sa scap de el ?

  3. McJohn says:

    L-am descarcat si pe acesta de curând ! Cred ca săptămâna trecuta ! (Am cam pierdut noțiunea timpului !)

