SpyBot Search & Destroy 2.0.100


SpyBot Search & Destroy este un program gratuit  bun care poate sterge rapid virusi, malware, adware din calculatorul dvs. […]Pe langa toate acestea puteti inlatura cu succes  si toate programele publicitare din calculator puteti sterge cu jutorul lui istoria navigarii pe Web, repara registrii in urma eliminarii virusilor. In noua versiune aveti optiunea de imunizare si actualizari zilnice. Tot de pe pagina lor  puteti descarca si  SpyBot Search & Destroy Bootable CD acesta fiind foarte util. Descarcare gratuita aici

14 Responses to SpyBot Search & Destroy 2.0.100

  1. Mcjohn says:

    SpyBot Search & Destroy Bootable CD
    Adica … ce face? Distruge CD-uri ?

  2. Nu stiu despre ce formatare zici.

  3. McJohn says:

    Acum am realizat… Atunci când bagi Windows-ul în calculator este “INSTALARE” nu “ÎNCĂRCARE” !
    SCUZEEE!

  4. Ai folosit CD-uri sau DVD-uri?

  5. McJohn says:

    Am stricat deopotriva si dealea si de-celelalte . Am stricat deopotriva si RW . DVD si CD.

  6. McJohn says:

    DVD RW am luat HP si Verbatim . La a doua inscripționare deja îmi apărea ca unitatea e goala sau se învârtea cititorul cite 5 min , iar PC nu mai executa nici un clic până nu scotea-m sertarul !

  7. McJohn says:

    Asa si acun ?
    Dau clic pe Iulia ?
    Eu cum ma logez ?

