Emsisoft Emergency Kit 3.0 Portabil


Emsisoft Emergency Kit  conţine o colecţie de aplicatii care pot fi utilizate pentru  scanarea şi curăţarea computerelor […] infectate cu  malware, viruşi, troieni, spyware, adware, viermi, dialer, keyloggers etc. Kitul este gratuit si foarte util asa ca puteti scana cu el cand banuiti ca aveti PC-ul infectat, desi cred ca nu strica o scanare din cand  in cand mai ales ca e portabil. Programul il puteti descarca pe un stick,  de exemplu, ruleaza rapid si are o detectie buna. Va invit pentru mai multe detalii pe pagina producatorului aici.

6 Responses to Emsisoft Emergency Kit 3.0 Portabil

  1. McJohn says:

    Eu tocmai l-am instalat de citeva zile .
    E deștept programul ! M-a surprins !
    Iti povesteam ca am găsit un sit de unde pot descarca comedii cu Charlot si Stan si Bran . “Express Downloader” se numește . Insa ma deranja ca plecau date din PC-ul meu si nu știam ce si unde . Emsisoft mi-a raportat ca acest program se conectează de capul lui la internet in mod “invizibil”.
    Il recomand !

  2. McJohn says:

    Când am descarcat programul am văzut și acest clasament despre antiviruși .
    Ai văzut pe ce loc este BitDefender ?
    Eu ma tot întreb cit de reale sunt aceste clasamente ! Până la urma zic și eu ca cei de la radio “sunt la fel de reale ca vremea de la Meteo”. Până la urma cemai la deal la vale … Antivirus sa fie !!! Dacă e bun sau nu iți spune calculatorul și utilizatorul său ! Nu clasamentul !
    La revedere !

    http://www.emsisoft.com/en/kb/articles/news121003/

  3. McJohn says:

    De avast si avira am auzit dar “mse” ce e ?
    Pa

