AdwCleaner: 2.0.04


AdwCleaner este o aplicatie utila si folositoare cu care puteti sterge din PC  adware, programe nedorite PUP, SIPA, bara de instrumente (bară de instrumente nedorite  din  browser), Hijacker . Programul este foarte mic si scanarea este foarte rapida.Este compatibil cu Windows XP, Vista, 8/7 32 și 64 bit  . Dupa ce isi face treaba trebuie sa dati restart. L-am testat si eu din curiozitate si am scapat de  MyStart by IncrediBar toolbar, deci isi face treaba. Descarcare de aici

15 Responses to AdwCleaner: 2.0.04

  1. Mcjohn says:

    Nici aici nu pot descărca. nimic! Probabil că nu am acces nicăieri pină nu mă înregistrez!

    ” Unfortunately the page that you requested does not
    exist.
    Don’t worry, though, we have some great suggestions to help
    you on your way!”

  2. McJohn says:

    S-ar părea ca am trecut pe aici cu ceva timp in urma !
    Sa mai încerc odată .
    Ma uit jos , in pagina și vad ca “ți-au trecut pragul 181 000 ” de inși. Insa peste tot nu vad decât comentarii deale . Ceilalți ori intra și ies , ori numai eu am dat drumul abia ieri la PC . Si nu știu cu ce se mănâncă .
    Era o curiozitate , doar ! Nu ma deranjează cu nimic faptul ca-mi răspunzi la întrebări și ma ajuți sa-mi rezolv micile probleme . Iți mulțumesc foarte mult și-ți rămân recunoscator .

  3. McJohn says:

    daca nu te-ai plictisit de mine …
    Iar am dat de greu …
    Am descarcat programul , Nu se instaleaza ! Si nu reusesc sa sterg nimic cu el !
    I-am dat sa scaneze , dar apoi nu sterge nimic .

  4. Mcjohn says:

    Deci, Mulțumesc !
    Acesta e programul ce-l văzuse-m cu ceva timp in urmă.
    Dar fă-mă să inteleg cum funcționează .
    El nu face nici o modificare în PC, doar îmi scoate la iveală locurile unde sint instalate toolbarurile iar eu ma duc frumușel la locația respectivă și șterg elementul ?
    Hm ! Cam anevoios !
    La revedere

  5. McJohn says:

    Asta era !
    E , eu am selectat cu clic dreapta ce anume vroiam sa șterg … dar … nu făcea nimic .
    Am dat “delete” tot nimic . Cel mai mult mi-a plăcut când am dat “uninstal’ , a dispărut din locul unde îl descarcase-m . Acum tre’ sa-l descarc din nou !
    Mulțumesc ! Pa

  6. McJohn says:

    M-am prins !
    Nici eu (respect sabatul) ,
    (Si tu esti prietena cu Ion Buciuman ?)

  7. McJohn says:

    Distractie Placuta !

