Bitdefender Antivirus Free Edition


Bitdefender Antivirus Free Edition este un antivirus gratuit foarte bun,  compatibil si cu Windows 8, care  va protejează calculatorul fără să pună întrebări și fără sa necesite configurări suplimentare. […] Programul  are module antivirus, antispyware, antiphishing, are protectie in timp real iar scutul antivirus evită scanarea repetată a fişierelor curate, astfel încât calculatorul rulează la viteza maximă. Bitdefender Antivirus Free Edition se actualizează singur în mod periodic, asigurând un nivel optim de protecție împotriva celor mai noi amenințări, iar modulul Active Virus Control monitorizează comportamentul proceselor în timp real, pe măsură ce acestea rulează, identificând activitățile suspecte. Descarcare  si mai multe detalii  aici

17 Responses to Bitdefender Antivirus Free Edition

  1. Mcjohn says:

    “identificând activitățile suspecte.”
    L-am instalat cu ceva timp în urmă.
    Căutam ceva pe net si cînd am vrut să accesez un rezultat, mi-a blocat accesul, cică “pagina conţine viruși” !
    Ce să zic? Sînt mulţumit !

  2. Mcjohn says:

    In ultimi 2-3 ani le-am folosit pe
    Avira free si MalwareByte.
    De Malware am fost f multumit. Aveam trafic limitat, pe cartela prepay si ma interesa fiecare Mb consumat. Îi faceam update la 7 sau la 25 de zile. Plus ca detectia nu lăsa de dorit. Și inca il mi am pe HDD-ul cu XP.

  3. Amador says:

    Functioneaza si pe 7 ? sau mai bine zis, ce varianta free recomanzi ?

  4. McJohn says:

    Pai pe data de 18-09-2012 am primit invitația de a descarca acest program .
    (Bitdefender Antivirus Free Edition, primul antivirus gratuit din lume compatibil cu Windows 8). Iar pe data de 19-09 l-am descarcat si probabil in aceeași zi l-am si instalat !?

    • Da, oricum il poti descarca cand vrei.Cred ca o sa il instalez si eu saptamana care vine.

      • Alti antivirusi nu raporteaza, pe viitor foloseste Virustotal https://www.virustotal.com/#url

      • McJohn says:

        Prea târziu !
        Azi l-am dezinstalat !
        Am avut cu ceva timp în urma un program care mi-a plăcut “Comodo” . L-am instalat de vro 30 de minute .
        Mulțumesc ! La revedere !

      • Comodo e cam stresant ma refer la firewall, iar antivirusul nu e chiar asa de puternic( dezinfectia nu e chiar buna).

      • Mcjohn says:

        Aici sînt perfect de acord cu tine !
        Mã disperă atunci cînd vreau să deschid sau să instalez o aplicaţie. Cere zeci de confirmări !
        Pînă găsesc altă solutie … mă folosesc de acesta.
        Nu văd altă alternativă ptr a afla cine ia date din Pc-ul meu! (la un moment dat viteza de download ere egală cu viteza de upload ?!! Ori eu descarca-m filme, dar nu încărca-m nimic.)

      • Pai lasi instalat doar firewall-ul de la Comodo, si poti pune alt antivirus poti pune eventual si WinPatrol care te anunta ce se intampla in Pc ce aplicatii se deschid etc, am scris un articol despre el.Exemplu firewall comodo + avast free+ winpatrol.

      • McJohn says:

        Mulțumesc mult !
        Cred ca am sa încerc cu Malwarebytes si winpatrol.. Săptămâna ce vine .
        Te țin la curent .

      • McJohn says:

        Am promis ca te tin la curent .
        Am instalat Malware ,winpatrol si m-am întors la Comodo Firewall . Am descărcat o versiune mai veche de vreo 2 ani cred . Vreau sa știu ce program trimite date pe net . Am viteza de trafic foarte mica (15 kb/s) și dacă mai cauta și programele celelalte update-uri sau nu știu ce pe net stau cite 2-3 min sa se încarce o pagina . Asa am restricționat tot și dau voie numai la ce vreau eu . L-am setat pe mod Paranoid și gata !
        Nici Emisoftul nu mi-a mai plăcut . Își făcea update-uri toată ziua și-i lua câteva minute bune .
        Pa

