EaseUS Partition Master Professional Edition-FREE


  EaseUs Partition Master Professional Edition este cea mai buna soluție  de partiționare și administrare al hard disk-ului. […]Vă permite să extindeți partiția, în special partiția sistemului, puteți rezolva problema spațiului prea mic de pe hard disk, etc.

Programul uneşte  două partiţii învecinate într-una singură fără pierderi de date; redimensionează şi copiază disk-ul dinamic, converteşte disk-ul dimanic, sterge datele din spaţiul nealocat unei partiţii. Cerinte de sistem: Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 SP1/Windows 8. Descarcare gratuita astazi de aici

2 Responses to EaseUS Partition Master Professional Edition-FREE

  1. McJohn says:

    Eu am folosit acest program (EASEUS Partition Recovery 5.0.1) și am fost foarte mulțumit de el . (vezi comentariul meu de aici “http://ask.forwindows.net/2012/08/are-cineva-idee-cum-pot-recupera-o-partitie-stearsa-accidental/”)
    Cumva este vorba despre același program ? Daca DA , atunci ai uitat “cireașa de pe tort ” , dacă NU , atunci am vorbit prea mult !

