Avira Antivir Personal Free 13.0.0.2688


Avira Antivir Personal Free este o solutie gratuita de securitate foarte buna, care va protejeaza de virusi , troieni, malware, adware, rootkits, spyware. Avira editia gratuita este o alegere buna pentru cei care nu vor sa cheltuiasca bani pe solutii de securitate scumpe.Scanarea este mai rapida cu 20% in noua versiune, il puteti seta asa cum doriti, interfata este bine organizata  si un incepator s-ar putea descurca cu usurinta, important e ca aveti actualizari regulate. Va recomand acest antivirus, defapt Avira si Avast sunt cele mai bune solutii antivirus gratuite. Descarcare de aici http://www.softpedia.com/get/Antivirus/AntiVir-Personal-Edition.shtml

6 Responses to Avira Antivir Personal Free 13.0.0.2688

  1. Mcjohn says:

    Pai si Bit Defender nu mai e bun !
    Eu pe acesta l-am instalat de vreo 2-3 săpt.
    La vremea aceea, acesta era pe locul 1, iar avira abia pe 9 sau pe 10.
    Ce repede se schimbă clasamentul !

    • M-am referit la antivirusii gratuiti. Bitdefender e bun dar consuma cam multe resurse, deci nu e pe placul tuturor.Clasamentul se schimba in fiecare luna in functie de testele comparative.La utilizatorii casnici nu se pune problema asa. Testele alea se fac pe mii de virusi, etc. iar ca o persoana obisnuita sa se loveasca de toti virusii …slabe sanse.

  2. Mcjohn says:

    Mai jos in “Top postări ” la punctul 5 este un clasament cu “clasamentul antiviruși” iar acest Bit Defender este în top, totuși!
    Nu sînt cîrcotaș de felul meu și în nici un caz nu mă pricep mai bine ca tine! Era doar o opinie!

    Cu ceva timp in urmă am nimerit pe o pagină unde un tip a testat cîțiva antiviruși (parcă tot 10) .
    Iar un alt vizitiu a intrat pe pagina acelui test și l-a criticat cu mult zel, in loc să-i mulţumească ptr efortul depus !
    (ca la meci, cel din tribune este mai bun, cel puţin de 2 ori decît cel ce aleargă pe gazon)
    Și cam atît ! Pa

