RSS

ComboFix

31 Aug

ComboFix este un program de scanare foarte bun si gratuit, pe care eu l-am folosit pentru scanarCombofixea si dezinfectarea PC-ului si care poate detecta virusi, malware, spyware, adware etc. Se recomanda folosirea programului […]doar ca o ultima solutie de dezinfecatare, asta ca nu cumva sa stearga fisiere utile din sistem ( la mine nu s-a intamplat asta), iar dupa scanare afiseaza un raport, dupa care puteti dezinfecta manual daca nu o face automat. Daca aveti PC-ul infectat trebuie sa il salvati pe desktop si nu numai in cazul acestui program ci in toate cazurile cand dezinfectati un PC, e recomandat sa   schimbati denumirea (in loc de combofix.exe puneti alt nume,  clic dreapta pe program – clic rename)si sa opriti system restore. Daca nu poate, in cel mai rau caz, sterge un anume malware, cautati un tool de dezinfectare contra infectiei respective de la producatorii antivirus(AVG, Avira, Bitdefender etc). Descarcati ComboFix de aici

 
6 Comments

Posted by on August 31, 2012 in Devirusare

 

Tags: , , , , ,

6 responses to “ComboFix

  1. Ionut

    September 1, 2012 at 9:00 pm

    ADMINE ai si tu o data dreptate, la combofix eu il folosesc de ani buni si no comment dar la articolul op 10 antivirusi 2012…Bitdefender e cel mai ieftin, mediatizat si 100% romanesc antivirus de cacao si versiunile precedente si aceasta nu pot scoate nici macar un autorun.inf…banal, sau un worm…si mai este si numit No1 al anului 2012 pana si un avg free il scoate. Ideea e ca eu folosesc numai eset antivirus de ceva ani si versiunea 2,3,4,5..e super si nu imi mananca multe resurse, nici nu stiu ca este acolo…e setat cei drept sa nu ma deranjeze sa ia masuri singurel la orice dar…restul din lista dau alarme flase o gramada.

     
    • Admin (programe4incepatori)

      September 3, 2012 at 6:56 am

      Combofix e bun asa e, dar eu una zic ca si Bitdefender e bun, cu toate ca mai sunt si unele probleme cum ar fi consumul de resurse si alarmele false, in fine parerile sunt impartite.

       
  2. laurentiu

    September 7, 2012 at 7:39 pm

    virus mixnycakpemv.exe
    ma poate ajuta cineva nu-mi permite sa instalez nici un antivirus

     
  3. Mcjohn

    September 9, 2012 at 10:27 am

    Nu prea am inteles eu ce rost are schimbarea numelui?
    Pot primi mai multe detalii?

     
    • Admin (programe4incepatori)

      September 10, 2012 at 6:37 am

      Pai are un rost, daca ai pc-ul virusat nu il vei putea rula, ca il va vedea virusul.Multi virusi opresc din timp rularea unui antivirus, dupa nume.In loc de mbam exe. pui cutarescu exe. asa il vei putea rula sigur.