iCare Card Recovery Pro 2.0-FRE


iCare Card Recovery Pro este un program foarte bun de recuperare de date de pe carduri de memorie din camerele digitale sau telefonul mobil.Poate recupera poze, fisiere video si audio de pe cardurile SD, card cf, card xd,  card smartmedia, MMC, MicroSD, MiniSD, SDHC etc. Compatibil cu Windows 7, Vista, XP, 2000; Server OS. Descarcare gratuita astazi de aici

2 Responses to iCare Card Recovery Pro 2.0-FRE

  1. Mcjohn says:

    Eu sint curios dacă a mai folosit cineva acest program ?
    Eu am încercat sa recuperez cîteva date de pe cardul de memorie din telefon însă fișierele recuperate sînt invalide. Adică. pozele nu se văd, muzica nu rulează … etc.
    Cînd am instalat windows-ul am șters din greșeală o partiţie (E), am încercat sa o recuperez ulterior și după ce mi-a scanat întreg HDD-ul mi-a “dezinstalat” (șters) și “D-ul” . Iar acum hard-discul trebuie formatat !
    L-am scos din uz pentru o vreme, pînă ce voi găsi un program capabil să-mi recupereze datele!
    Eu sînt curios dacã se poate lăuda cineva că la folosit și funcţionează !?!

