Imaginea care iti tulbura mintea


Aceasta imagine face furori pe Facebook deoarece daca  te uiti atent 30 de secunde la punctul rosul si apoi te uiti catre tavanul alb sau alta suprafata alba , dupa ce clipesti, fara sa iti intorci privirea la fotografie , vei observa o vedata. Vedeta e  Beyonce, unii au optat pentru  Kim Kardashian sau Mila Kunis. Eu optez pentru Beyonce.
.

6 Responses to Imaginea care iti tulbura mintea

  1. happyday says:

    iaca na…m-am uitat ca tembelu’ treij’ de secunde la punctul rosu de pe nanaul cocoanei si cand privesc in sus, ce sa vezi? un tavan. iar cand m-am uitat indarat pe monitor, alta surpriza : tot cocoana aia cu trei pistrui colorati.
    nu ma mir ca face furori pe feisbuc, daca ar fi sa facem media iq-urilor celor care au conturi pe reteaua asta de socializare cre’ ca scoatem taras-grapis un 40 acolo…
    ori n-am inteles io bine explicatiile tale : trebuia sa ma uit cu un ochi la punctul ros si cu unul la tavan? fara sa misc pleoapa celui atintit in plafon? ma poti scoate din dilema asta?😀

  2. cody says:

    E interesant….. 30 de secunde te uiti la punctul rosu fara sa clipesti, apoi te uiti pe o suprafara alba…cateva secunde

  3. Dexterino says:

    Am vazut-o pe Beyonce , dar pentru o fractiune de secunda;.. Probabil se datoreaza faptului ca m-am gandit la ea inainte sa ma uit.. :)) misto chestie.

  4. hapciuc gabriel says:

    da ma e byonce daca stai cu ochi lipiti de monitors si deschisi larg fara sa clipeti si apoi te uiti pe tavan numai ca tr sa fie alb si incepi a clipi repede o vezi

